Sunday 27 November 2011

Aku Budak Upsi


Review aku sepanjang bergelar pelajar upsi 2007-2011. Hasilnya, teruknya aku… huhu~



Aku budak upsi yang skima diluar tapi rock didalam,
Aku budak upsi yang johan berebut bas dan potong queue,
Aku budak upsi yang selalu ditahan pak guard tapi berjaya bolos dengan kelentong,
Aku budak upsi yang selalu datang lambat ke kelas dan buat muka tak bersalah,
Aku budak upsi yang asyik fikir nak makan apa for lunch or dinner semasa lecture,
Aku budak upsi yang mengantuk je memanjang dalam kelas,
Aku budak upsi yang malas salin nota, bajet ingat dalam kelas, balik lupa,
Aku budak upsi yang hepi giler kalau kelas cancel,
Aku budak upsi yang jarang-jarang menjejak kaki ke library,
Aku budak upsi yang suka usha lab report kawan-kawan,
Aku budak upsi yang mesti hantar esemen pada saat-saat akhir,
Aku budak upsi yang tak pernah jumpa lecturer kecuali bincang fyp.

p/s: idea tercetus akibat tak boleh tido pekena kopi dari New Zealand sourvenier daripada sepupuku.

4 comments:

syaju said...

gler hebat..haha..ni ke x-student upsi..but it's normal life for all student i think...hehe

ain sidi said...

hebat ke?lalala~
kalu bnda ni normal so i xla teruk sgt kan.. yeeaa hepinya..hehe

inisuha said...

wah terbaek la mung!

ain sidi said...

haha.. toce2. terbaik sbb jd bad girl.huhu

Post a Comment