Sunday 1 January 2012

Azam Dan Harapan 2012




Bye twenty eleven, welcome twenty twelve! Tahun baru masihi datang lagi. Alhamdulillah masih diberi kesempatan untuk menjalani liku-liku kehidupan yang mencabar ini. Juga masih berpeluang untuk menambah amal ibadat sebagai bekalan di akhirat nanti. Bercakap mengenai tahun baru ni, seperti biasa la orang akan tanya apa azam kita kan? Is it so lame? hehehe

Well, azam aku pada tahun 2012 ni macam biasa la nak mengurangkan berat badan. Tak banyak pun at least 3-4 kg je. Actually time praktikal dulu (Feb – Mei 2011) berat aku naik. Mungkin sebab aku makan kat luar hari-hari, so pengambilan minyak, lemak, karbohidrat, gula tak terkawal dan akhirnya aku naik beberapa kilo. Demm! Then balik kampung jadi babysitter si Fahim, Alhamdulillah berat badan kembali normal macam kat UPSI dulu. Tapi kalau boleh aku nak turunkan skit lagi. Baru la cun! Hehehe…

Then, harapan tahun 2012 insyaallah semoga aku cepat posting (xde keje len, asyik posting2 je). Dengar khabarnya Januari interview dan akan dipostingkan pada Mac. Semoga khabar ini bukan lagi kbabar angin. Dari bulan ke bulan kami ditipu pasal posting dan hopefully bulan Mac jadi posting even though ada dengar gak bulan Jun baru leh posting. Haish! Macam-macam. Lagi satu harapan untuk tahun ni ialah nak cari life partner ^^. Yela aku ni bukannya muda lagi. Umur dah cun orang kata kalau nak kawin. Tapi tu la… masih mencari. Bukan memilih tapi tak jumpa yang sesuai, yang serasi kan. Tension gak sebenarnya bila ramai kawan yang dah kawin. Geng aku di UPSI dulu pun suma dah kawin dan akan berkawin. Aku bila lagi? Wallahua’lam.

2 comments:

syaju said...

insyaAllah ur turn for marriage coming soon..just don't stop prayer k..:-)

ain sidi said...

TQ sya.. doa2 utk ore etek deh.. :)

Post a Comment